emmamilerud

Direktlänk till inlägg 25 december 2013

Oj

Av Emma M - 25 december 2013 16:40

Har inte boggat sen 8:de December, Sorry for that!

Har haft fullt upp.

Ända sen vi hade skolavslutning har jag firat 'jul' 5-6 gånger med min familjs vänner och mina vänner :)

Jag hoppas ni haft en riktigt bra och mysig jul även fast det kanske inte varit någon snö :(.

Igår (julafton) så vaknade jag vid 08:00 ungefär för att mamma mom och väckte mig.

Vi åt julfrukost och öppna lite paket. På morgonen fick jag en ny dator! Gud vad jag väntat på att få en EGEN. Jag harft datorer förut men som jag ärvt och inte varit i bästa skick men nu fick jag en egen!

Märket heter Asus riktigt bra!

jag fick också ett par knä jul srumpor haha!

Efter frukosten åkte packade vi bilen med julklappar och åkte iväg mot mormor&morfar. Och självklart förbi Farmors&Farfars grav   och tände ett jul ljus för dom.

Ni är Saknade  

När vi kom till mormor och morfar mötte vi kusinerna och drack lite glögg och fikade lite. Sen åt vi jul bord.

Kollade på kalle anka fast vi tröttnade och gick upp satte os vid granen och delade ut julklappar.

Mina kusiner är 21 och 18 , och min storebror är 20 så ingen bryr sig riktigt om tomten kommer eller ej :)

I julklapp fick jag

Av M&M - One Driection parfym med shower gel, 250:-

Av mina kusiner- One Direction Tavla (som deras kompis målat bara för mig) och säng lakan.

Av Mamma & Pappa- Escada parfym, En super fin tröja från H&M, 450:- presentkort på H&M, Godis och Uggs.

Av min bror, fick jag Datorn :) 


Det fick jag igår .^^


När jag fira med mina kusiner på pappas sida fick jag 2 bondelid pyjamaser, bio kort och Stickde sockor :)

Av Kompisarna fick jag - Tröja, Victoria Secret body mist, ansikts saker och ögonbryns penna.

Av mina grannar fick jag en tidnings prenumation på tidningen FRIDA.

Här är bilder på mina ''julstrumpor'', data och min Outfit på julafton.

     

Btw! Imorgon åker jag till Östersund och träffar min fina och saknade bästavän :D


Vi hörs! 

ps ''M&M'' Betyder Mormor&Morfar ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma M - 5 januari 2014 16:38

Jag kommer att byta bloggportal. Ja ni läste rätt. Jag har alltid andvändt bloggpatsen, men nu har jag flyttat 'Nattstad.se' Varför? Jo alla måste ju ha en förändring och prova nya saker eller hur? ;) Så på den här länken kan ni fortsätta föl...

Av Emma M - 5 januari 2014 15:34

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 5229562667 " ...

Av Emma M - 5 januari 2014 15:04


Det är sjukt! Jag har värsta sommar känslan och kan knappt vänta tills det är sommar. Jag ska sammla ihop pengar till en ny longboard som jag kommer andvända förmodligen hela sommaren! :D Den här brädan har jag kollat på riktigt snygg och läst at...

Av Emma M - 5 januari 2014 01:09


ÄLSKAR, Denna låt. Den heter "Svalkar vinden" Den är liksom skön att lyssna på när man tänker på allt och alla , här är en liten text av låten Har fått lovord och mordhot piska o morot ångest och oro som jag vore av stål och glas, borde gå men stann...

Av Emma M - 4 januari 2014 18:03

Dagens outfit nu ska jag iväg på middag, förlåt för lite uppdatering! Bloggar senare ...

Google translate :)

Presentation


Vanlig tjej, som försöker klara av livet som tonåring. Allt jag bryr mig om är mina vänner och min familj. :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Gillar du Julafton?
 Ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards