emmamilerud

Alla inlägg den 3 december 2013

Av Emma M - 3 december 2013 21:32

Den här lilla tjejen gör mina dagar bättre, Hon är den finaste prinsessan som jag vet.

...

Av Emma M - 3 december 2013 21:21

Ja ni vet när man får värsta bloggsuget och verkligen vill ta tag i bloggandet igen. Ja exakt så känner jag nu. Så jag tog bort alla tidigare inlägg och ska nu ta tag i det igen.


Nu kommer det säkert bara bli ett inlägg men nej nu ska jag ta tag i det igen det är skönt att bara skriva ibland ni vet :)


3dje December idag då.. Gooosh tiden har gått så fort, kändes ärligt som om det vore en månad kvar tills juni igår. Men terminen har ju nt vart så rolig om man säger så.. Skönt att skitet är över snart. Känner att jag bara ska fokusera på mina vänner nu när jullovet kommer snart. Jag ska till Östersund till min saknade och älskade bästavän. 


Blir säkert mer i helgen om jag har tid, hörs då !

Tidigare månad - Senare månad

Google translate :)

Presentation


Vanlig tjej, som försöker klara av livet som tonåring. Allt jag bryr mig om är mina vänner och min familj. :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Gillar du Julafton?
 Ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards