emmamilerud

Alla inlägg den 5 december 2013

Av Emma M - 5 december 2013 11:18

 



Clara Torpman är min insperation, Hon är min bästavän jag har känt henne i evigheter.

Hon är  en av världens finaste och snällaste ni kan hitta henns blogg Här 

Av Emma M - 5 december 2013 11:16

Asså känner mig lite smått töntig hahah, När klockan är 11:11 ska man ju önska sig något har jag hört iaf, men jag tror faktiskt på det :'). Jag och en av mina närmsta vänner Sofia önskade oss dagen innan hennes födelsedag att vi ville träffa någon i The fooo på hennes födelsedag. Nästa dag på hennes födelsedag åkte vi in till stan för vi skulle äta på TGIF och gissa vad vi gör, Vi träffar Oscar Molander från The fooo utanför resturangen :)

Av Emma M - 5 december 2013 10:36

Just nu sitter jag med pappas iPad Air vid köksbordet, Är hemma idag p.g.a att jag gjort illa mig i ryggen. Vet ärligt nt vad det kan vara men jag kan knappt gå för det gör så ont. :s Iaf jag har inte sett något avsnitt av julkalendern så det kanske är bäst att se ikapp :-).

5 december 19 dagar kvar till julafton :)))). Vill ha mina julklappar och vill ha jullov. känner att jag behöver det just nu, jag är så trött!

jag har inte någon choklad kalender :( är allergisk mot nötter som kan vara i chokladen. Livet som nöt allergiker. Ibland orkar man nt med att vara nöt allergiker och det känns som ingen really gives a fuck om man är det. Speciellt när man ska flyga någonstans och man ber flygvärdinnorna att säga det så är det alltid någon som ska klaga. Men tror att dom som klagar nt förstår att man faktiskt kan dö av den allergin.


vi hörs! 


Tidigare månad - Senare månad

Google translate :)

Presentation


Vanlig tjej, som försöker klara av livet som tonåring. Allt jag bryr mig om är mina vänner och min familj. :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Gillar du Julafton?
 Ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards